2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SERVİS İHALE DUYURUSU

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SERVİS İHALE DUYURUSU

BİRSEN GÜÇLÜ ANAOKULU

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

SERVİS İHALE DUYURUSU

28.08.2024 36

           BİRSEN GÜÇLÜ ANAOKULU

              2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

 

 

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SERVİS İHALE DUYURUSU

 

ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR

 

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılında Okulumuz servis araçlarını çalıştırmak isteyenlerin başvuruları alınacaktır.

 

ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR.

 

  1. İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ

Okulumuz Birsen Güçlü Anaokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanan öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.

Servis İhalesi 1 (bir) yıl için gerçekleştirilecektir.

  1. ŞARTNAMENİN VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI

Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 29/08/2024-03/09/2024 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir. Bu belgeler web sitemizden de indirilebilir.

  1. SERVİS ARACI TESPİTİ İŞİNİN YAPILMA YERİ, TARİHİ VE SAATİ

Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 05/09/2024 günü saat 10.00 'da okulumuz müdür odasında yapılacaktır.

  1. İŞİN TAHMİNİ BEDELİ VE GEÇİCİ TEMİNAT

İşin tahmini bedeli 50.000,00 TL olup, geçici teminat (%3) 1.500,00 TL dir. Bu bedel aşağıda verilen Okul Aile Birliği hesabına yatırılacaktır.

  1. OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENEN BELGELER

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.

  1. Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
  2. Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
  3. Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
  4. Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.
  5. Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporuTaşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.
  6. Taşımacın servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi
  7. Geçici teminatın yatırıldığına ilişkin banka dekontu
  8. Uyuşturucu ve uyarıcı madde kullanmadığına ilişkin tetkik tahlil sonuç raporu

 

EVRAKLARIN KOMISYONA TESLIMI

İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (04/09/2024 günü saat 17.00) servis taşıma için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

            Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar her hangi bir sebeple geri alınamaz.

 

 

Okul Aile Birliği Hesap Bilgileri:

Banka Adı: Ziraat Bankası

Şube Adı: Akçakoca

IBAN No: TR46 0001 0003 1888 0488 2750 01

Hesap Adı: Birsen Güçlü Anaokulu Okul Aile Birliği